Subject: Ed: Krüolipolüüs
From: "Tiia Luht" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 13:16:07 +0200

Palun registreerida ja suunata mulle!

Aitäh!

Tiia

Saatja: Imre Kaas <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 8. november 2024 13:08
Adressaat: Tiia Luht <[email-masked]>
Teema: Krüolipolüüs

Tuli Facebookis ette selline reklaam:

https://www.kalliskeha.ee/et/a/kruolipoluus

Tervishoiuteenuse osutamise luba neil ei tundu olevat. Kas võiks hinnata,
kas lubatud tegevus?

lugupidamisega

Imre Kaas

kommunikatsioonijuht

kommunikatsiooniosakond

794 3512 | 5851 8902

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.